Kanał YT

Kanał YT
Odwiedź mój kanał na YT

KTRA

KTRA
Muzyka RAVE-trening w stylu HARD

Moje motto

MOJE MOTTO: „Ból nie istnieje, to tylko samoobrona naszego umysłu” Masutatsu Ōyama

środa, 27 maja 2015

Trening z oponą.

Wczesny poranek całodobowa siłownia Fit 24. Salka fitness cała dla mnie, musiałem to wykorzystać.
Ostatnia runda na skrajnym zmęczeniu. Zaczynam spokojnie by po chwili zwiększyć tempo i kilka minut później  skończyć trening zupełnie bezsilny.
Zapraszam na Trening z oponą !!!

Zobacz najnowszy TRENING Z OPONĄ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         



               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz