Kanał YT

Kanał YT
Odwiedź mój kanał na YT

KTRA

KTRA
Muzyka RAVE-trening w stylu HARD

Moje motto

MOJE MOTTO: „Ból nie istnieje, to tylko samoobrona naszego umysłu” Masutatsu Ōyama

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Trening obwodowy-słowniczek




 Kilka słów wyjaśnienia na temat treningu obwodowego.
Najprościej mówiąc jest to trening podzielony na stacje, na każdej stacji angażujemy inne partie mięśniowe.Najczęściej organizuje 7-8 stacji tworząc w ten sposób jeden obwód.
Przerwa pomiędzy stacjami wynosi tyle co czas potrzebny na zmianę stanowiska treningowego.
  Określony czas na wykonanie jednej stacji przy natężonym wysiłku wynosi np. 30 sek. lub określona ilość powtórzeń na jednej stacji z obciążeniem wynosi np. 15. Cały trening zamykam w 4 obwodach. Przerwy miedzy obwodami wynoszą 3 min.
  Mój zestaw ćwiczeń opiera się  przede wszystkim na tych z użyciem wagi własnego ciała. Sprzęt dodatkowy w postaci lin, podestów, worków, kamizelek obciążeniowych etc. służy jednak  jako ciekawe urozmaicenie treningu. W stacjach przeważają ćwiczenia ogólnorozwojowe ale nie brak również specjalistycznych jak wykopy, uniki, ciosy.
  Trening obwodowy wykonuje średnio raz w tygodniu dla przerwania jednostajności treningów kick-boxu nastawionych na poprawę techniki.
   Odrobina wyobraźni wystarczy by każdy trening obwodowy wyglądał zupełnie inaczej a mięśnie w nim trenowane doświadczyły dodatkowych ,często zgoła innych niż zazwyczaj bodźców.

Jeśli jeszcze nie widziałeś, oto mój TRENING OBWODOWY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz