Kanał YT

Kanał YT
Odwiedź mój kanał na YT

KTRA

KTRA
Muzyka RAVE-trening w stylu HARD

Moje motto

MOJE MOTTO: „Ból nie istnieje, to tylko samoobrona naszego umysłu” Masutatsu Ōyama

piątek, 21 listopada 2014

Suple

Temat rozległy jak ocean. Na jednych działa na innych nie, to jest dobre ,tego nie potrzebujesz, więcej musisz brać  itd...
Sam na zasadzie prób i błędów doszedłem do zestawu suplementacyjnego który najbardziej mi odpowiada.
Bcaa na regeneracje, białko jako uzupełnienie diety, vita miny i minerały , kreatyna, kolagen, przedtreningowka gdy wybieram sie na siłownie. 
Oczywiście wszystko podzielone na porcje i cykle ( kreatyna, kolagen ).
Myśle ze dla osób trenujących sztuki walki taki zestaw to podstawa. 

Temat suplementacji oczywiście rozwinę w najbliższym czasie :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz